ויזה למשקעים בנדל"ן בארה"ב

נכון להיום קיימות לא מעט חברות ישראליות הפועלות בארצות הברית. אם גם אתם מעוניינים לבנות עסק משגשג בארצות הברית, לחיות עם המשפחה באחת המדינות העשירות בעולם ולהבטיח את עתידכם הכלכלי והמקצועי, הגיע הזמן שתכירו את הויזה למשקיעים 2E.

אז והיום – ויזת משקיעים E2

אם עד חודש מאי של שנת 2019 רק ישראלים בעלי אזרחות כפולה ודרכון זר יכלו לחיות ולעבוד בעסק בארצות הברית, נכון להיום גם ישראלים בעלי אזרחות ישראלית יכולים להגיש בקשה ל-ויזה 2E . ויזה זו ניתנת לשלוש שנים אך בסיום תוקפה תוכלו להאריך אותה ללא הגבלת זמן (כיוון שההתנהלות דינאמית ודברים יכולים להשתנות בתקופת הקורונה, חשוב לברר האם הדבר האפשרי נכון לתאריך תפוגת תוקף הויזה שלכם). בנוסף, אם החלטתם שאתם מעוניינים להתגורר בארה"ב בקביעות תצטרכו להשקיע סכום מינימאלי של חצי מיליון דולר בעסק הפעיל שלכם ולהעסיק מינימום עשרה עובדים ואתם מסודרים.

יתרונות ויזת משקיעים

ויזת משקיעים E2 בעלת יתרונות רבים. כאמור, היא תאפשר לכם לחיות ולנהל עסק פעיל בארה"ב ללא הגבלה ממשית של זמן והיא תאפשר לכם לעשות את כל זאת יחד עם בן או בת הזוג והילדים שלכם (כל עוד הם מתחת לגיל 21). יתרונות נוספים הם שכל ישראלי בעל ויזת משקיעים 2E יכול לצאת ולהיכנס מארה"ב. (כמובן שבתוך ארצות הברית תוכלו לנוע באופן חופשי). הילדים בארצות הברית זכאים לחינוך חינם (תקף לגבי בתי הספר הציבוריים), הבן או הבת זוג שלכם יוכלו לעבוד אצל כל מעסיק בו יחברו (מלבד משרדי הממשלה) ויתרונות נוסף הוא שזוגיות חד מינית גם תקפה לענייני הויזה. שני יתרונות נוספים הם שאתם לא חייבים להתגורר בארצות הברית למטרת תפעולו של העסק, כך שתוכלו ליהנות מעסק בארה"ב תוך כדי מגורים בישראל או בכל מקום אחר בעולם. בנוסף, קיים היתרון של המיסוי. חובות המס והדיווח החלים על אזרחי ארצות הברית, לא חלים על בעלי ויזת משקיעים.

נקודות חשובות – ויזת משקיעים 2E

  • התאמה חובה – ההשקעה אותה תבצעו תמיד תהיה חייבת להתאים לסוג העסק אותו החלטתם לפתוח בארה"ב. קחו בחשבון שעליכם אחריות הוכחת מקור הכספים.
  • השקעה אמיתית – משום שהקונסול האמריקאי אשר אחראי על אישור ויזות משקיעים מעוניין להיות בטוח שאכן מדובר על השקעה אמיתית ולא השקעה שמיועדת לקבלת ויזת משקיעים E2, לא תוכלו לשמור את סכום ההשקעה בחשבון נאמנות.
  • עובדים מישראל – לאחר שתקבלו את ויזת המשקיעים תוכלו להביא עובדים מישראל ולהגדיר אותם כעובדי העסק תחת אותה ויזה.
  • התכנית העסקית – אתם נדרשים לתוכנית עסקית אשר חייבת להתאים לענף העסק וכמובן שצריכה להיכתב לאחר שתכירו את השוק המקומי בו אתם מעוניינים שהעסק יפעל.

סיפקנו לכם כאן מידע "על קצה המזלג" אודות ויזת משקיעים 2E . לפרטים נוספים יש לפנות לעורך דין המומחה בתחום.

מאמרים נוספים
דילוג לתוכן