עורך דין פלילי

מקרי פשע פליליים, מתנהלים כאשר אדם ביצע פשע וכעת הוא נתבע על ידי המדינה. בשונה ממקרה פשע אזרחיים המתארים מצב בו אדם שפשע מתמודד מול אדם אחר המבקש לתבוע אותו. לכן, מקרה תביעה פלילי הוא מקרה מורכב בעל חוקים משלו ובכדי להתנהל בו , אנו ממליצים על היעזרות בעורך דין איכותי בעל ניסיון אשר מתמצא בתחום מקרי הפשע הפליליים. עורך דין שכזה, יוכל לנהל את המקרה שלכם ולהקנות לכם את מיטב זמנו בכדי שהתיק שלכם יגיע לידי פיתרון כזה או אחר. לאחר מכן, תוכלו להמשיך לישון בשקט כאשר תדעו כי ביצעתם את ההחלטה הנכונה אשר תוכל להוביל אתכם למצב טוב יותר.

פירוט התפקיד של עורך הדין הפלילי

תפקידו של עורך הדין הפלילי, הוא מיצוי זכויות המשפט של הנאשם. דבר זה אומר , שכאשר יגיע אדם למצב של משפט פלילי, הוא זכאי לזכויות כאלו ואחרות, אין זה משנה עד כמה חמורה העבירה שבוצעה על ידי האדם שנתבע. כול נתבע, זכאי לזכויות אלו. עורך הדין, יודע על הזכויות אשר האזרח יכול לקבל ולכן הוא ישאף לעשות ככול שיוכל בכדי שהלקוח שלו ייהנה מין הזכויות להן הוא זכאי. בנוסף, יבקש עורך הדין לחשוף את החוסרים והליקויים הקיימים בתפקוד המוסדות השונים המעורבים במקרה תביעת הלקוח, כאשר יוכל להשתמש בדברים אלו על מנת שהיחס אל הנאשם מצד הרשויות , ישתנה, דבר שיוביל בסופו של דבר בהפחתת ענישת הלקוח ולפעמים בסגירת המקרה ללא פגיעה בלקוח. יש לראות בעורך הדין כמין כלב שמירה אל מול מערכות המשפט השונות כאשר תפקידו להגן עליכם מפני עוולות כאלו ואחרות העלולות להיגרם לכם בעת המשפט, כאמור, אין זה משנה מהי חומרת העבירה בגינה אתם עומדים למשפט, עורך הדין ינהג בכם כחפים ופשע עד אשר יוכח אחרת.

כיצד לבחור את עורך הדין הפלילי שיתאים לכם

שוק עורכי הדין הפליליים הפך לרווי ומגוון, כיום ניתן למצוא מומחים רבים אשר עוסקים במקצוע זה, לכן, לפני בחירת עורך הדין שיתאים לכם, יש לבחון כמה דברים. ראשית כול, עורך דין פלילי הוגן יהיה זמין לשירות הלקוח שלו בכול עת. מצב של משפט פלילי הינו מצב מורכב אשר יכול לגרום למשברים נפשיים אצל הלקוח, על עורך הדין להיות בעל אוזן קשבת , כאשר יבקש הלקוח לחלוק איתו את דאגותיו. מוטב להיעזר בשירותיו של עורך דין בעל ניסיון אשר נמצא מספר שנים במקצוע. עורך דין שכזה ידע למצוא מקרי עבר ותקדימים ולהשתמש בהם במקרה המשפט שלך בכדי להראות כיצד התרחשו משפטים הדומים למקרה שלכם. יש לבחור את עורך הדין בשלב המוקדם ביותר, ככול שתחכו עם בחירת עורך הדין, תמצאו את עצמכם סבוכים יותר כאשר אתם עלולים להגיע למצב בו התביעה שלכם תהפוך לגרועה יותר.

 

מאמרים נוספים
דילוג לתוכן